A Later.io fog beküldeni értesítést két évente a lejárat előtt 14 nappal, tárgy: Szolgáltatás évforduló - Szolgáltatás évforduló - statusplusaudit.hu (Status Plus Audit Kft.)


Tudnivalók:

- nem átalánydíjas ügyfél, ezért  kell jegyeket tárolni a later.io -ba!! 
- Kapcsolattartó/döntéshozó: Okere Szilvia (szilvia.okere@statusplusaudit.hu)
- Technikai kolléga: nincs 

Teendők:
- megszerkeszted a beküldött a jegyet és átteszed a kapcsolattartó nevére: 

Okere Szilvia (szilvia.okere@statusplusaudit.hu) 
- megválaszolod a jegyet, és kitörlöd az előzményeket!
- válaszolsz a levélre, és bevágod az alábbi levélszöveget  (lent a két vonal közt) a válasz e-mail -be, szükség esetén megformázod
- a Grist -ben rákeresel a szolgáltatásra, átvizsgálod, és megnézed az árat, és ezt módosítod a levélben!

https://docs.getgrist.com/mwRpLaeUnHLY/SZOLGALTATASOK/p/66

Tételek:

Status Plus Audit Kft.Domain név szolgáltatás  .hu (éves díj)
Status Plus Audit Kft.Domain szolgáltatás megújítás adminisztrációs díj

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Kedves Okere Szilvia!
Ezúton szeretnénk értesíteni, hogy a tárgyban szereplő szolgáltatása fordulópontjához érkezett!
Szolgáltatás megnevezése: Szolgáltatás évforduló -  Szolgáltatás évforduló - statusplusaudit.hu (Status Plus Audit Kft.) 

Lejárati idő: tárgyév 09.09
Megújítás időtartama: 2 év
Szolgáltatás díja: 
9
.700 Ft + ÁFA
A szolgáltatásról e levél után egy díjbekérőt küldünk a 
szilvia.okere@statusplusaudit.hu  e-mail címre ( Okere Szilvia  kapja meg)
Szeretném felhívni a figyelmét, hogy a díjbekérő kifizetése után indítjuk a megújítás!
Ha a szolgáltatás lejár, és mégis szüksége van a szolgáltatásra, kérem jelezze, az újraaktiválás egy egyszeri 8 000 Ft + ÁFA ügyintézési díj megfizetésével lehetséges, erről már számlát küldünk már!
Kérjük, hogy a kellemetlenségek és plusz költségek elkerülése érdekében időben rendezze a fizetést!

Fontoslevelezési alapszolgáltatásunk az alábbi költségeket nem tartalmazza:

  • az e-mail cím létrehozását, módosítását, törlését, a feladatok adminisztrálását (ezt az https://isp.adminmail.hu felületen az ügyfél el tudja végezni, ehhez a belépő kódot és jelszót átküldjük a szolgáltatás igénybevételének kezdetekor)
  • az ügyfél gépén eszközölt beállítások költségét, illetve az ezzel kapcsolatos szaktanácsadást
  • egyéb technikai és adminisztratív munkákat
A fenti feladatokban természetesen készségesen segítünk, az alábbi vállalási díjainkon:

https://helpdesk.adminsys.hu/support/solutions/articles/30000051261-t%C3%A1rgy%C3%A9v-v%C3%A1llal%C3%A1si-d%C3%ADjaink


Üdvözlettel,
AdminSys Sales Csapat
------------------------------------
Mobil: 06-70-629-5560 (csak számlázás és pénzügy)
Hibabejelentés, segítség kérés, technika kérdések:
Helpdesk mobil: +36-30-919-1116
Helpdesk email: helpdesk@adminsys.hu


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A végén áttenni a pénzügyes kollégához, hogy küldje ki a díjbekérőt a Billingóból!