A Later.io fog beküldeni értesítést a lejárat előtt 14 nappal, tárgy:
Tudnivalók:
- nem átalánydíjas ügyfél, ezért kell jegyeket tárolni a later.io -ba!!
- Loránd intézi a szolgáltatás díjának lebonyolítását
- Kapcsolattartó/döntéshozó: Kemeri András
- Technikai kolléga:
Teendők:
- megszerkeszted a beküldött a jegyet és átteszed a kapcsolattartó nevére
- kitörlöd a tennivalók link -et!
- válaszolsz a levélre, és bevágod az alábbi levélszöveget (lent a két vonal közt) a válasz e-mail -be, szükség esetén megformázod
- a Grist -ben rákeresel a szolgáltatásra, átvizsgálod, és megnézed az árat, és ezt módosítod a levélben
A végén áttenni a pénzügyes kollégához, hogy küldje ki a díjbekérőt a Billingóból!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kedves Kémeri András!
Ezúton szeretnénk értesíteni, hogy a tárgyban szereplő szolgáltatása fordulópontjához érkezett!
Szolgáltatás megnevezése: Szolgáltatás évforduló - kemeri.hu, 4GB levelezés, vírusvédelem szolgáltatás 2 számítógépre (Kémeri András)
Lejárati idő: tárgyév 10.08
Megújítás időtartama: 1 év
Szolgáltatás díja:
A szolgáltatásról e levél után egy díjbekérőt küldünk az Ön e-mail címére.
Szeretném felhívni a figyelmét, hogy a díjbekérő kifizetése után indítjuk a megújítás!
Ha a szolgáltatás lejár, és mégis szüksége van a szolgáltatásra, kérem jelezze, az újraaktiválás egy egyszeri 8 000 Ft + ÁFA ügyintézési díj megfizetésével lehetséges, erről már számlát küldünk már!
Kérjük, hogy a kellemetlenségek és plusz költségek elkerülése érdekében időben rendezze a fizetést!
Fontos: levelezési alapszolgáltatásunk az alábbi költségeket nem tartalmazza:
- az e-mail cím létrehozását, módosítását, törlését, a feladatok adminisztrálását (ezt az https://isp.adminmail.hu felületen az ügyfél el tudja végezni, ehhez a belépő kódot és jelszót átküldjük a szolgáltatás igénybevételének kezdetekor)
- az ügyfél gépén eszközölt beállítások költségét, illetve az ezzel kapcsolatos szaktanácsadást
- egyéb technikai és adminisztratív munkákat
https://helpdesk.adminsys.hu/support/solutions/articles/30000051261-t%C3%A1rgy%C3%A9v-v%C3%A1llal%C3%A1si-d%C3%ADjaink
AdminSys Sales Csapat
------------------------------------
Mobil: 06-70-629-5560 (csak számlázás és pénzügy)
Helpdesk mobil: +36-30-919-1116