1.) Webmail felületen az Out of Office beállítása:
Szükség van hozzá az e-mail címre és a hozzá tartozó jelszóra.
(a levelezésedhez tartozó jelszót ehhez tudni kell, ha nem tudod, akkor kérlek keress bennünket: a jeszót mi sem tudjuk megmondani, de le tudjuk cserélni, ez azzal jár, hogy mint a gépen a levelező kliensben mint a telefonon ezt az új jelszót le kell cseréni)
Beállítások pontot | Ezen belül a Profil menűre kell kattintani. |
itt az Automatikus válasz lehetőséget |
Itt értelemszerűen felparaméterezed a funkciót. (Tárgy üzenet, illetve kezdés és befejezés időpontja) és a végén engedélyezed, és mentsd el.
Az ENGEDÉLYEZÉS -t gyakran nem kapcsolják be az ügyfelek ezt be kell kapcsolni, másként nem fog működni a beállítás
2.) ISPConfig-ban való Out of Office üzenet beállítása:
- Belépünk az ISPConfig-ba (LastPass-ban az adatok)
- A felső menüsorból rákattintunk az "Email" fülre:
- Bal oldalon rákattintunk az "Email levelezőláda" menüpontra:
- A középső menüsorba beírjuk az Email címet vagy a felhasználó nevét:
- Az email címre vagy a névre kattintva a következő oldalra ugrunk és kiválasztjuk a felső menüsorból az Autoválasz lehetőséget:
- Értelemszerűen kitöltjük a mezőket és bepipáljuk az "automatikus válasz engedélyezése:" funkciót:
- Rákattintunk a "Mentés" gombra, és megvárjuk amíg az ISPConfig elmenti a változásokat: